Tuesday, August 12, 2008

Aku Pedulik Hape!!

hahah it's been a long time aku xtulis blog ni..
bru aku igt aku stil ada blog sbg hiburan..
after i had to close all my frinedster, facebook n juga menukarkan no telepon ku..
mengapa?dun need to answer coz sume aku punya pasal!
padan lah dgn muke aku..hahah
aku fed up dh melayan org yg aku pujuk2 pastu stil nk ego tahap melangit,so jwpannya GoodBye!
taknak maafkan aku?lantak lah..aku pedulik hape!
nak maki aku? aku pedulik hape!
takmo kawan dgn aku? aku pedulik hape!
aku ada byk lg kwn2..
mule2 mmg cm bodo aku cm dh xde kwn kt dunia..
smpi aku yg ada boyfren pn rs dh tggl sorang2..
well deep inside my heart, aku amatlah touched dgn sacrifices yg bf aku wat..
sggup terime aku smula even aku dh wat mcm2 hal kt dia..thanx sayang..
mmg syg rs jodoh kita kuat..
n i'll still loving u till death do us apart..
korang geli nk baca?aku pedulik hape!
hahahahahaha jgn marah!
aku sja buhsan dlm kelas java..tata ;)

No comments: