Sunday, June 21, 2009

.Yang Terhebatkan.


Untuk orang yang paling saya sayang...


*itu adik bongsu saya yang meng'enterframe'

Ayah saya yang mukanya saja garang, tapi amatlah cool sebenarnya

Tn. Hj. Md Abas Bin Abs Aziz

Kakak sayang ayah tau! :)

Kamu lah pengawal peribadi saya selama 23tahun.
Kamu yang kopekkan kulit udang atau ketam untuk saya.
Kamu yang asingkan tulang ikan untuk saya.
Kamu yang tolong pukulkan nyamuk waktu saya nyenyak tidur.
Kamu juga doktor on call yang akan sentiasa ada.
Kamu juga mekanik waktu saya kecemasan.
Kamu juga peguam saya saat saya disaat genting.


Kamu segala-galanya untuk saya. Apa lagi yang saya mahu?
Cukuplah satu ayah ini saja.





Untuk papa Mia: "Happy Father's Day" juga :P


8 comments:

Diyana Azman said...

aku pun syg ayah juga...
selamat hari bapa untuk mereka...

SiGedikDariScotland said...

.Nanabaik.

harus kita sayang :) Ye, selamat hari ayah, hari bapa, hari daddy :D

Kembara Fazly said...

Touching siottt....

Kang 2807 said...

haha

cikgu abas mmg sexy ( spt yg aku maksudkan dlm entry lepas--->perhatikan betul2x)

slmt ari bapa kat cikgu abas.tahniah sebab ada anak pompuan yg 'tuuutt'.

SiGedikDariScotland said...

.Kembara Fazly.

memang saja nak buat ko touching :) selamat hari daddy utk ko :P

SiGedikDariScotland said...

.topect.

iye aku tau, aku dah baca entri ko. cikgu abas memag sexy :)

cikgu abas cakap dia beruntung ada saya sebab saya anak yang tutttttttttttt :P :D

teddypicker said...

masa aku kcik2, bapa aku sllu g operasi.. bile dia balik mesti dia belikan aku pistol..
aku n bapa aku jrng b'ckp, tapi klu bab bola n keta, bisa sajaa..

SiGedikDariScotland said...

.teddypicker.

oo bapak ko polis eh. patut la ko gengster masa skolah dulu. hehe~

anak laki biasanya tak banyak ckp.tp rapat dlm diam :)