Friday, February 19, 2010

.10 Facts.

Oh, aku kena tagged oleh Sabarina. Ada 4 step untuk completing this tag game, aku buat shortcut, buat no.3 je (tak cukup masa nih ;D)
.
**untuk soalan penuh, ke sini.
.
Ok, ini dia terus ke soalan nombor 3.
.
3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.
.
a) Just engaged.
(Aku still belajar untuk adapt keadaan ini. Asyik tersasul panggil 'bf' je, bukan tunang. opss!)
.
b) Aku suka bunga, suka juga cokelat, suka warna pink dan putih dan aku tak makan kerang.
.
c) Waktu lapang aku, selalu mesti tido. Sekarang tido tu benda yang agak valuable sekarang ni.
d) Aku lebih tinggi daripada kakak aku. (Dan besar juga!)
.
e) Aku cerewet, seorang yang sangat particular dan detail, dan hygenic. (kalau terasa nak kentot sila bagitau, aku tak marah. Jangan main lepas sebarang je ok!)
.
f) Masih simpan koleksi setem dan duit syiling lama yang aku kumpul dari zaman sekolah rendah. (kelakar tengok tulisan aku dulu-dulu :P)
.
g) Aku tak boleh bela rambut panjang melebihi paras bahu sampai lah umur aku 18tahun. Kalo bela, mesti demam punya. (Macam bunyi mitos jekan, tapi fakta!)
.
h) Kasut bersaiz 8 secara purata, dan ada yang saiz 9.
.
i) Suka mengambil gambar dan suka gambar diambil :)
.
j) Berdarah campuran Melayu, Jawa, Bugis dan Jambi. <--- saja aku tulis fakta poyo ni. Sebab ada seorang artis Melayu perempuan ni yang berlakon filem I'm Not ****** , dalam paper tulis profil dia macam ni:
.
Darah campuran (Bapa): Melayu, Jawa
(Ibu): Melayu, Bugis. What the!!!! Kalau campuran Irish, British, Spanish ke boleh lah nak kecoh woi.
.
.
Ok, Selamat berhujung minggu. Minggu ini mahu jogging :)

No comments: