Monday, September 13, 2010

.Private dan Sulit.

Hai semua. Selamat kembali ke pejabat (untuk aku dan rakan-rakan senasib).

Okey tahun ni aku ambil cuti raya awal, jadi dapat puasa lama sikit kat rumah. Tahun depan berazam nak cuti raya lewat sikit (baik menjelang raya ke), jadi bolehlah beraya lama sikit bersama keluarga dan keluarga mertua tercinta :)

Malaslah nak cerita pasal raya je. Nanti ada orang ciplak cara penulisan cerita raya aku. Aku cerita keluarga mertua dia pun cerita. Aku cerita mak aku baik, dia pun nak cerita jugak. Aku cerita pasal kuih raya, dia pun sibuk jugak. Menyampah betul aku orang hipokrit ni. Siapa makan cili dia lah kepedasan.

Ohh ya, tak lama lagi aku nak private kan blog aku. Maklumlah tak lama lagi aku nak bertukar status dari bujang kepada tidak bujang.

Jadi aku nak beri hak ekslusif kepada rakan-rakan tersayang untuk ikuti kehidupan aku sebelum dan selepas bertukar status :) Kepada siapa yang rasa sudi nak baca belog aku yang tak seberapa ini, sila lah tinggalkan nama dan email korang ya untuk senangkan aku nak invite korang nanti.

Email kat aku : gha_fz@yahoo.com

Aku dah tak tahan dah nak hidup dengan stalker keliling pinggang ni. haihhh~

11 comments:

You Promise Me Ai said...

yang disembunyi tu, kadang kadang lagi eksklusif kan ;) emeryelsachan@yahoo.com, onegai shimasu!

SiGedikDariScotland said...

.Sue.

hait! betul tu :)

arigato gozaimas su!

Diyana Azman said...

babe, jgn lupe invite aku...hehehe...
nana_2802@yahoo.com

SiGedikDariScotland said...

.Nana.

Orait babe!

E.d.Y said...

invite aku gakk

ruzaidi.kardi@gmail.com

SiGedikDariScotland said...

.Edy.

Baik!! :)

Robot Baik said...

emel :
robotbaik01@gmail.com

Robot Baik said...

alaa, jgn la priatekan..
biar jer la stalker tu..
biar dorang dapat ketumbit nanti..

aZRi aZLaN said...

sis, my emeil

azri151089@yahoo.com

jgn lupa ok...

s a y a said...

L,
jgn lupe invite i k.. :p

amy said...

i jgn jgn lupe di invite ehhehe.

amy@cematrix.net