Wednesday, February 29, 2012

.New Member of The Blog.

Introducing the new member of the blog :)

My life; MUHAMMAD NOAH BIN IRWAN.

Welcome to the digital world honey!!

Lepas ni akan banyak cerita dia jelah agaknya. hehe.


p/s: Akan cuba update sekerap mungkin. Azam 2012 ni ;)

9 comments:

Edy Zaidi said...

macam muka ayahnya je...hehe

.Najihah A. said...

.Edy.

Ehe kenapa ramai cakap camtu? dia sebenarnya macam muka aku lah. hehe

Tuan Cimot said...

aah, mcm ayah dia..hehe

nurul said...

gha, dah boleh letak muka noah kat kepala tanda soal tu...hehe...

.Najihah A. said...

.Tika.

Haha ni lagi sorang, nanti akak tunjuk gambar akak masa kecik sebijik Noah :)

.Najihah A. said...

.Ain.

Hehe nanti aku letak, tak sempat nak edit lagi.hehe

s a y a said...

ya ampunnnnn..
comelnyeeee ank ko gha!! bile la dpt jumpe dak kecik ni..huhu

.Najihah A. said...

.Sab.

hehe tau takpe! Tu la sape suro tak nak jumpa aku masa pantang :D

s a y a said...

wohooo..
sori la beb, x sempat nak jumpa masa tu. kau selalu balik BP ke? lau ada kat BP, roger2 la ea.