Wednesday, March 11, 2009

.Hanya Melewati Waktu dan Berlalu.


Jangan Pernah Sesali
Jangan Pernah Tangisi
Semuanya Yang Pernah Terjadi
Bila Langkah Terhenti
itu Bukan Berarti

Hidupmu Sampai Disini
Menangislah Ohh Tersenyumlah
Mawar Pasti Berduri
dan Juga Hidup Ini
Penuh Kejutan Yang Tak Pasti

Anggap ini Sebagai
Sebuah Pelajaran Hati
Yang Bisa Kuatkan Diri
Menangislah Ohh Tersenyumlah Jangan Kau Berhenti
Melangkahlah Ohh Berlarilah

Slamat Datang Lembar Baru
Slamat Tinggal Cinta Lalu
Slamat Tinggal Slamat Tinggal
Slamat Datang Cinta Baru

+Selamat Tinggal Masa Lalu - Andra & The Backbone+


:

Salam Tengah Malam buat kamu-kamu semua :)

hari ini ialah Rabu.WIFIUTM dalam keadaan agak sehat.
alah, tengah malam.siapa ajelah yang guna kan?

aku tidaklah dalam mood kerajinan untuk blogging.
cuma entah..aku hanya belum mahu tutup mata, sekejap ya.
bukan apa, aku baru balik..perut kenyang, kau fikir aku mahu menggemukkan lagikah badan aku?

ini terjadi tiba-tiba.setelah sebuah kata jeritan yang aku pos di YM, menyebabkan pertemuan tiga mata berlaku hari ini..kau tahu berapa kali punya rancangan, baru jadi hari ini? dalam hal ini, Si Pemilik Rambut memang pandai untuk tentukan tempat makan yang sesuai. mujur ym ok after kejadian petir-memetir, so senang lah kitaorang buzz-buzz..ok set! aku, Si Pemilik Rambut dan Si Pakar Cerita.kau tahu kami ke mana?ke sini, seperti pada gambar.



aku memang lapar, kena plak dgn BK Mushroom, haih~ puas ouh! Si Pemilik Rambut tukar order jadi sama dengan aku setelah terliur melihat ilustrasi pada papan menu. dan Si Pakar Cerita setia dengan Whooper nya..baiklah, tiada ais dibenarkan pada kali ini!

dan kami bercherita bercherita daripada perihal kamera, perihal ketidakstabilan windows, perihal ayat-ayat cinta, perihal cover story album debut kahwen, perihal alergi makanan sehingga membawa perihal sogokan cerita-cerita seram. walaupun bulu roma aku tidak setegak Si Pemilik Rambut dan Si Pakar Cerita, tapi dalam hati, dup-dap weh! sumpah! rasa cam tak nak kencing je balik bilik nanti..huu~

dan akhirnya kami sedar bahawa pekerja-pekerja BK tersebut memang menunggu masa untuk kami pulang, dengan kiasan mengemop lantai dekat-dekat meja kitaorang..haha~
okey jom balik! sah! kena scan kad matrik..tak apalah, sem last kot..=) dan inilah bagusnya jika kamu ada teman-teman.tidak gelap kan?senyum.

No comments: