Friday, May 15, 2009

.Rindu Terhenti.

.

.

Telahku tinggalkan
Memori Silamku itu
Tidak ku biarkan
Hidupku dibelit pilu

Walaupun duka menampar dada
Walau sepi mencalar hati
Rindu ku terhenti

Ku pinggirkan sayu
Yang merundum kalbuku
Kasih dulu ku biar berlalu

Ku pinggirkan lara
Yang bertaut di jiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia

Padam nyala patah tumbuh
Hilangkan berganti
cinta tiba, cinta pergi
Biar di asal ku nanti

Ku lupakan mu jua di sini
Sedang kau pergi menjauhi

*Rindu Terhenti - Tomok Shah Indrawan

.

.

suka..suka lagu ini..

tiba-tiba tadi ada orang tanya dah lama ke aku kawan dengan tomok?

mahu jawab apa??

on sekejap mood jiwang.

9 comments:

Afendy @ Ustazkodimero said...

Jawapan bernas : NO KOMEN..!!!

SiGedikDariScotland said...

.Mohammad Afendy Bin Noor Khan.

apa yang no komen??tak paham saya.. huhu

akue said...

ahh..

aku tau tomok dah tak sengau

sbb tuh ko suka kat dia

kan kan...

akue said...

cuba klu dia sengau nyanyi lagu tuh.konfem ko reject.

kan kan

akue said...

aku enti sama tomok..

akue said...

sekian komen dr aku...enti tomok

akue said...

apsal awiera tak menang?

arghh..tomok tak best

akue said...

so pointnya ---

aku nak tgk tempat kje baru ko..

send ler....amik paki h,set pun ok

tak main arr DSLR nih..

hehe.

k gha..aku exam sok ...doakan

SiGedikDariScotland said...

*bukan main kamu memenuhkan entri komen saya ye. nah baca komen balas nih. haha~

.akue.
saya memang suka dan minat tomok sejak dari awal kemunculan beliau lagi ok. siap beli cd dia tau! :P

.akue.
saya tidak kisah dia walau dia nyanyi maha sengau. huhu.

.akue.
kamu anti, kamu punya pasal :P

.akue.
aweera tidak cukup kiut+sengau seperti tomok untuk menang.haha.

.akue.
fuhh..baguslah dah nak abis komen nih.phewww!

.akue.
saya tidak bekerja lagi, harap maklum. sila buangkan nada-nada kecemburuan anda itu ye~ dan saya cadangkan anda ke kedai kamera segera. wahahaha~