Thursday, April 1, 2010

.Benci April.

I rasa semua semangat yang ada sudah terbang. Ini sms antara i dengan Irwan, pagi tadi. Sentap gua!
.
.
Dear i dah buat keputusan..i rasa baik kita berpisah dear..i mintak maaf..
.
U cakap apa ni sayang?
(Dalam hati sudah dup-dap, mengenangkan malapetaka yang bakal tiba)
.
I dah buat keputusan dear.
.
Nape tiba-tiba je ni? U dah tak sayang i ke?
.
I rasa ni yang terbaik dear..i dah jatuh cinta dengan orang lain.
.
I buat salah apa dengan u? U dah ada orang lain ke?
(Air mata dah bergenang time ni T_T)
.
Maafkan i.
.
Ok fine, takpe u tak salah pun. I pun tak boleh nak paksa lagi. Apa-apa hal u settle dengan parents i.
(Mood nak buat kerja terus mati. Damn it.)
.
Happy April Fool dear.hehehehehehe
.
Oh please lah sayang! Jangan buat i camni, menggigil badan i tau. Jahat la u sayang!!
Hehehe memain je dear, gurau-gurau manja.
.
.
Oh My God!!
Buat pertama kalinya I telah di April Foolkan secara 'real'. Siap you nanti! syg ;)

8 comments:

E.d.Y said...

haha..kesiannye ko..ko kasi je cubitan sayang sikit kat tunang ko tu...

weeii..aku ada cite hot..baru kuar dari ladang...

masih ingatkah paad aprt sri melor?skrg tengah kecoh...ramai jumpe hantu kat situ...org nampak nenek pakai baju putih...siap ada org berborak lagi dengan nenek tu...die cakap rumah die kat area bangunan TNB tu...padahal situ tanah lapang...dah ramai nampak...ada 3 family blok member aku dah pindah dis week, sbb dieorg nampak dah benda tu..huhu...nasib ko dah pindah...

(penatnye type panjang2)

SiGedikDariScotland said...

.Edy.

Tu la, kesian aku. nanti aku cubit dia.hehe.

wehh betul2 hot kau. seram siot, tah2 tu nenek kebayan. dah lah TNB tu memang dekat dengan rumah aku tu, boleh usha dari balkoni je.nasib aku dah pindah. fuhh~

E.d.Y said...

haha...ko cite ngan exhousemate ko...kompem dieorg cuak..haha

SiGedikDariScotland said...

.Edy.

Haah nanti aku cerita. Dah lah dia tu memang penakut habis.keh keh.

efanina said...

ni bukan gurau2 manje ..ni gurau2 nak bg ko makan nasik pakai straw ni...haha

SiGedikDariScotland said...

.Efa.

Tau takpe, nak tercekik beb! :)

- Ms. Izyan - said...

huh?? takut beb!!!
.
.
.
.
.
.
tp sonok! hahaha~

SiGedikDariScotland said...

.Intan.

Memang seronok tapi cuak beb!! :)