Monday, June 28, 2010

.Hadiah Kawin Pertama.

Oh sukanya saya!

Ada orang nak bagi hadiah kawin pertama barangkali? ;)

Mula-mula sekali, terima kasih pada adik junior SMKAS aku, Ella yang suka cakap sorang-sorang sebab suggest aku untuk join Giveaway ini.

Giveaway anjuran Miss Kelly ini menawarkan hadiah yang cukup gempak, compare dengan giveaway yang aku nampak sebelum ini. Loaded cik Kelly ni agaknya ;)

Tak caya? Tengok bawah ni.

Ini untuk pemenang utama.

Untuk hadiah lain, sila tengok sendiri di blog cik penganjur.

Memang sesuai sangat lah hadiah giveaway dia untuk bakal pengantin macam aku kan ;) Oh ya, kalau untuk anak-anak yang sayangkan emaknya, boleh juga join giveaway ni, untung-untung dapat buat emak korang makin sayang pada korang.

Oh cik Kelly, sila pilih saya. Saya tak pernah menang sebarang contest mahupun cabutan bertuah pun. ohh sedihnya T_T

2 comments:

E.d.Y said...

amboi..dah fikir hadiah kawen dah ni..huhu

SiGedikDariScotland said...

harusss! ;) ko mesti bagi aku hadiah paling best okeyh ;p