Friday, June 11, 2010

.Yang Penting Kita Happy, Happy!.

Oh sudah lama aku tak buat tag. Tiba-tiba kali ni junior SMKAS aku, si Ella kiut miut tag aku. Aku suka buat tag ni, so layan jelah ;)
.
.
1.Adakah anda happy sekarang?
Ye, aku happy, tapi masih bersedih atas kehilangan pipin.
.
2.Kenapa anda Happy?
Kerana Tuhan masih lagi beri aku peluang untuk bercakap dengan mak ayah aku, meluahkan rasa cinta pada Irwan dan bersujud padaNya.
Dan aku happy semuanya masih pada laluan yang betul, masih.
.
3.Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?
Bila ada cokelat hazelnut dan jam donut. Bila semua cinta masih ada.
.
4.Pernahkah anda menerima tag?
Pernah dan aku suka.
.
5.Nyatakan warna yang anda suka.
Putih dan fursia pink. Warna keindahan.
.
6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.
9orang? Mak aih ramainya. Ini dia 5 yang bertuah.
-EfaNina
-Intan
-Nana
-Zura
-Edy

7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
.
-EfaNina
Rakan sejiwa dari zaman UTM. Penasihat cinta yang bagus ;)
.
-Intan
Budak kecik yang sekejap je dah jadi dewasa. Bakal lahirkan seorang anak buah untuk aku tak lama lagi.
.
-Nana
Kawan sama-sama Tunas Bestari zaman SMKAS. Dia suka gosip macam aku, dan tidak anti-lelaki.
.
-Zura
Dia yang paling dulu kawin dalam line besties aku. Sekarang dia tengah mengidam nak makan ayam percik Tanjung Sepat.
.
-Edy
Budak sombong yang jadi classmate aku waktu Form 3, Form 5. Suka berlagak hensem dan amat menggilai dunia fotografi. Dia janji nak ambil gambar perkahwinan aku FOC.

.
8.Adakah anda happy dengan apa yang ada?
Mesti. Harus. Takkan tak happy kalau si jantung hati mengucap cinta setiap hari, mak akan telefon sekurang-kurangnya 3 kali seminggu dan bos aku cakap aku budak bijak, walaupun aku tak dapat degree first class.
.
.
.
ps: can't wait to see you! Jumpa nanti! ;) Rasa seronok bila tahu mak mertua sayang pada kita.ehe~

8 comments:

efanina said...

penasihat cinta eyh...hehe...

SiGedikDariScotland said...

.Efa.

yelah, ko kan pakar beb ;)

- Ms. Izyan - said...

mau anak buah ke..?? hehehe~ nnt de gud news ill let u noe ye..? :D

E.d.Y said...

amboi..kata aku sombong...xmo jawab tag...hehe

Frodo Baggins said...

pipin dah arwah ke?
dowh ....


kagum arr lu jwb tag
hahahhahaha ...
happy masih diberi peluang
hidup hari ni ... :)
syukur


>>___<<

SiGedikDariScotland said...

.Intan.

Eheh, mesti nak ;)

SiGedikDariScotland said...

.Frodo.

Dah arwah beb ;-(

gua memang suka jawab tag ;)
syukur, kita sama :)

SiGedikDariScotland said...

.Edy.

Ehh memang ko sombong dulu :P fakta beb.hehe