Wednesday, June 16, 2010

.Mari Dapatkan Hadiah Percuma!.

Hi guys! Kepada anda semua yang kreatif dan mempunyai jari halus, mari mari dapatkan hadiah percuma sempena pembukaan kedai cenderahati, kawan baik saya zaman sekolah iaitu Cik Iechak ;)


Iechak memang kreatif orangnya. Dari zaman SMKAS lagi, dia dah mula tunjuk bakat. Aku masih simpan lagi kad-kad ucapan hasil kreatif tulisan tangan dia sampai sekarang. Selain daripada bakat kreatif, dia jugak baik dan chomel orangnya ;)

Sebenarnya aku pun kreatif jugak, kan Iechak? ;) Tapi aku malas, aku tak rajin macam Iechak  untuk mengembangkan bakat yang ada. (Alasan! ;p)

Nak dapatkan hadiah ini, mudah saja caranya.

Keterangan lanjut sila tekan link di bawah.


Tarikh tutup tawaran:
02 Julai.


Sekian terima kasih.

2 comments:

E.d.Y said...

wah..iechak yg ku kenal di semekas ke??menarik ni

SiGedikDariScotland said...

yelah, iechak yang classmate kita waktu 5/4 tu. hehe.