Friday, October 15, 2010

.It's My Birthday so What's I'm Waiting For?.

Heyy guys! Assalamualaikum.

What a great day today! Heyy It's Friday, it's 15th Oct today!

It's my 24th birthdayyyyyyyyyyy!

Thanks God for these awesome 24years of breathing!

Ehhh macam rasa tak seronok je nak cakap OMPUTIH, kan? :P

Ok fine, aku sebenarnya tak tau nak express macamana rasanya hip hip horeyy setelah mendapat keizinan dari Irwan untuk membebel semula dalam blog. I pray hard for this thing :')

Almaklumlah dah lama menyepi dalam bidang penulisan kreatif ni kan. Asyik-asyik blog-walking blog orang je, rasa macam LOSER tau. Cehh baru terpisah dengan dunia bebelan dah rasa macm loser.

Sayang, thanks for the great birthday gift ever! I sayang you tau! tau!

Hari lahir tahun ini sama macam hari lahir yang sudah-sudah. Ucapan dari sahabat handai jugak lebih kurang sama je. Biasalah setiap kali hari jadi/lahir mesti orang akan wish HEPI BESDAY.

Kalau orang tu rajin sikit nak taip, dia tulis HAPPY BESDAY. GOD BLES YOU ALWAYS ataupun SELAMAT HARI JADI. SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI.

Kalau orang tu kenal kita dengan dekat, ucapan akan berbaur peribadi sedikit macam ni. HAPPY BESDAY DEAR. GOD BLESS YOU ALWAYS. HAVE A BLAST ONE!

Irwan menjadi orang pertama yang wish aku sebelum pukul12 malam tadi. Ehh betul lah tu, ikut waktu Islam kan, lepas maghrib dah masuk hari baru kan :)

Ucapan Irwan tahun ni sungguh bermakna. Lain dari tahun sudah. Sebelum tidur tu, buat aku terfikir lama, dan agak terharu jugak lah :)

Masa hari lahir ni lah kita dapat tengok keikhlasan hati orang untuk ucapkan ucapan pada kita. Aku tak complaint, aku hargai semua ucapan yang ditujukan pada aku. Terima kasih daun keladi tau :)

Cuma ada jugak ucapan yang bila aku baca rasa macam tak ikhlas je nak wish kat aku, so lebih baik tak payah wish kan. Tak payah buang masa kau menaip. Kalau setakat tulis SHJ, terima kasih jelah. Susah ke nak ambil masa untuk taip SELAMAT HARI LAHIR? Tak sampai 10saat pun kan? Mungkin orang macam ni nak nampak unik atau dia terlalu sibuk nak hantar ucapan pada 27juta yang lain yang hari lahirnya pada hari yang sama kot.

Ehh okay masa hari lahir tak boleh banyak membebel, nanti lagi nampak cepat tua.

Jadi jhari ini di pejabat, tiada sambutan seperti tahun lepas. sebab ramai rakan-rakan bercuti hari ni. Mungkin minggu depan akan diraikan (Perasan!) :P

Tapi kawan-kawan rapat saya tak lupa memberikan hadiah hari jadi. yeayy!

Hadiah sebelah kiri dalam bag itu daripada Kak Ita (juga dikenali sebagai bos saya).

Yang berbalut kemas tu daripada housemate (juga officemate) aku iaitu Sofea Jane! :)

Kak Ita tak datang hari ni sebab emergency leave, tapi pagi-pagi dia hantar sms

"Happy Birthday gha. Sorry kak ita tak datang hari ni. Hadiah gha bawah meja kak ita, dalam paper bag."

How sweet kan!

Apa dalam bag tu?


Tadaaaaaaaaaaaaaa!


Chomel kan notes ni? Siap ada pen lagi. Aku rasa macam tak pakai kot. Sayang ah! Cantik sangat!

Hadiah daripada Sofea Jane aku tak bukak lagi, nantilah minggu depan baru aku bukak :)

Oke kenapa entri ni panjang sangat. Sebab dah lama tak membebel kan, jadi macam gian sekarang ni. hehe.

Dah nak sambung buat kerja, kejap lagi nak balik Johor.



ps: ada benda yang spoil my mood. kenapa benda kadang-kadang tak pernah mudah bila kita dah rancang?



4 comments:

Unknown said...

happy birthday gha...kembali berblogging nampaknya...hadiah birthday paling berharga ni...hehe

.nad. said...

happy birthday!

tahniah! sudah ber'blog kembali..

dan terima kasih sebab invite saya..

:)

.Gha A. said...

.Edy.

thanks zai :) tau takpe, berharga sangat2 :)

.Gha A. said...

.Nadia.

thanks dear :) hehe akan terus berbelog lepas ni.