Monday, February 7, 2011

.Dua Kali Gembira.

Assalamualaikum.

Mula-mula sekali, nak wish Gong Xi Fa Cai kepada kaum Tiong Hwa di seluruh Malaysia. Semoga tahun Arnab ini membawa lebih kasih sayang dan keharmonian dalam hidup kita semua. Orang cakap tahun Arnab ni tahun untuk berkasih sayang dan bagus untuk membina hubungan :)

Dan sempena tahun Arnab ni, ada dua kegembiraan yang aku nak kongsi.


Yang pertama.

I'm officially being an aunt :) Yeahhh! Suka sangat-sangat sudah jadi makcik. Tahniah pada kakak aku dan suami kerana telah sudah bergelar ibu dan ayah.

Budak comel ni namanya Muhammad Al-Faatih.

Faatih jadi budak baik tau, jangan nakal-nakal okeyyy. Nanti auntie kasik hadiah :)

Turn aku bila pulak? Semoga rezeki cepat lah, mudah-mudahan. Amin!
.
.

Yang kedua.

Menghabiskan masa bercuti bersama suami adalah perkara yang sangat manis sekali.hehe. Mesti lah sebab kitaorang kan PJJ, jad bila jumpa sekali-sekala sebolehnya akan buat aktiviti bersama sebanyak mungkin.

Semoga semua ini akan kekal selamanya, sampai akhir nafas. Amin.




ps: Oh ya, aku dah tengok Khurafat. Tak seram sangat, cuma banyak scene mengejutkan. 8/10 aku bagi, itu untuk jalan cerita yang kemas.

6 comments:

TiKa LEh said...

wah, anak kak betty ke??comel2..
khurafat, asyik xjd tgk je..hahha..

.Najihah A. said...

Haah, tengoklah makcik dia :P

pi la tengok, kompem terkejut.hehe

E.d.Y said...

gha..ko punya anak mana?huhu

atie lazis said...

aku pon dh tgk khurafat..xde mkne seramnye utk ibu ngandung nih..ko pn tau kn..(teringat cte siam kte tgk ngn pae n ain dlu..kte xmkn cte seram2 nih)..huhu :p

congrats utk anak buah baru..excited aku tgk baby cute..xsbr tnggu sendri punyer keluar..congrats utk akak ko skali ;)

.Najihah A. said...

.Edy.

Anak aku dalam proses :P

.Najihah A. said...

.Kak Atie.

Hehe tau takpe, kita mana takut tengok cite seram kan. tapi Pae boleh tahan gelabahnya.kuikui.

Kenangan dulu, sekarang ko pun dah nak jadi mak orang kan ;p

insyaAllah comel anak ko nt. gud luck babe!! :)