Thursday, July 14, 2011

.Cuba Teka.

Hari tu kat pejabat ada beberapa orang rakan tanya aku. Dah ada ke nama untuk baby nanti?

Eheh.

Aku ada bagitau tak yang jantina baby sudah boleh diketahui? Takde eh :p  Hari tu doktor cakap sudah nampak, cuma tepat atau tidak, itu wallahualam.

Yang pasti sebelum aku pregnant lagi, kitaorang dah standby dua nama. Untuk lelaki dan perempuan.

Jadi, sekarang bila sudah tahu jantina, senang nak pilih lah :)

My soon baby will be named as:

"Muhammad N"

Hehe mana boleh bagitau nama penuh. Tunggu baby keluar nanti lah.

Cer teka, cer teka :) :P

10 comments:

nurul'ain said...

Muhammad Nabil?hik3...

.Najihah A. said...

tetttttttt! salahlah aunty ain :)

nurul'ain said...

Muhammad Noor?Muhammada najikhin?hihi...nak pk lagi...suspen2...hehe...

.:.farayhasukri.:. said...

muhammad Nazrin! ehhe..
bp bulan ag sis?

.Najihah A. said...

.Ain.

Salah :P

Haha teringat aku Najikhin classmates masa 1/5 dulu :P

.Najihah A. said...

.Farayha.

hehe bukan :)

expecting deliver on 13/12.

سيتي عإيشه Aisyah said...

Muhammad Naim, Najmuddin? Nasrul Haq? hehehe..tapi confirm bukan Najib

.Najihah A. said...

.Aie.

Wahh bagus2, nama Islamik gitu :)
ehe~

- Ms. Izyan - said...

yg penting nama tu bawak maksud yg terbaik~ yeahhh~ :) jaga diri mummy~

.Najihah A. said...

.Intan.

InsyaAllah :) i tak suka nama cangih2 sangat.hehe.