Tuesday, July 5, 2011

.Day 2 to Day 10.

Assalamualaikum.

Rasa macam malas lah pulak nak post day to day. So mari aku jawab saja semua benda ni, jadikan seperti tag. :D

Day 2 — Your favorite movie

Secara spesifiknya, aku takde favourite movie. Cuma aku suka tengok filem "Berlari ke Langit". Yang Fasha Sandha berlakon di awal kemunculannya tu, bersama Rosyam Nor. Aku suka filem ni sebab scenery yang ditunjuk banyak yang menangkap, dan lagu-lagu latar yang mengasyikkan. Filem ni macam slow sikit, tapi pengajaran yang ditunjukkan, menggunung. Dan sejak aku tonton filem ni lah, aku tahu menghargai apa yang dinamakan kasih sayang dan cinta.

Day 3 – Your idea of the perfect first date

Aku macam perempuan tipikal lain yang berfantasi mahukan first date yang sempurna. Dijemput oleh sang kekasih - checked! Makan candle dinner - unchecked! Aku makan steamboat tepi laut, sambil disimbahi terangan lampu jalan, ok lah tu :P Dapat bunga - unchecked! Dapat bunga first time masa dia datang rumah. Kira dapatlah tu :)

Day 4 – Your favorite photograph of your best friend


HEHE dia baru upload tadi kat FB. Rindu ko Ain! sayang ko! Muahhs :)

Day 5 – What makes you different from everyone else

Nama penuh aku yang aku belum pernah jumpa lagi sama dengan orang lain :) Kalau nama Irwan kan, kat company aku, ada seorang yang exactly nama penuh sama dengan dia :)

Day 6 – A song to match your mood

Aku sukakan lagu yang slow, R&B dan ada 'jiwa'.

Day 7 – A photo of an animal you’d love to keep as pet



Binatang ada bulu-bulu aku geli! :(

Day 8 – Your dream wedding

My previous wedding day is my dream wedding. Walaupun sederhana, tapi apa yang aku rancang dan impikan dapat direalisasikan. Alhamdulillah :')

Day 9 – A photo of the item you last purchased

Karipap pusing di kafe tingkat 4 memang awesome bila dimakan panas-panas :)

Day 10 – A photo of your favorite place to eat

Tempat wajib lepak seminggu sekali sekurang-kurangnya.

Apa yang best? Kat mana? Korang discover sendiri! :)



Ok wehh, lunch hour dah habis. Nanti sambung lagi :)

No comments: