Monday, October 13, 2008

=an oldies eid=

it's been a long time since im not perform my writing..almaklumlah terlampau bz..
well,im just wanted to say "Happy Eid" to all muslims n my frenz..
maaf zahir batin for all my mistakes..
hurm..im glad for having this Eid..syukur, umur msih panjang!
the best part is Duit raya..mkin besar mkin penuh kocek! ;)
then, on the 4th eid day, we're all SMKASian batch 2003 yg berkesempatan meluangkan masa beramai2 going to Segamat convoi for raya..
best tau..me n my old fren, ain nk pecah perut dgn si pejal yg menumpang keta aku..
asik wat lawak je dia,cm sin chan :P jgn mrh pejal..
after tiring pusing2 at sgeamat, dlm 9buah umah gk la..
we all sume kekenyangan n the driver (who is me) is amat ngantuk..
apen best la raya dgn kengkawan..hope ade lg raya taun dpn utk jmpa they all..
but the bad part, dis year me n my family xsempat nk b'gmbr utk raya..
kesian,sbb kelam kbut pg raya utk marhaban..xpe..xpe..

here i attach some raya pixs.let them talked themselves.




>on d way g umah gummy.gila tgh driving pn buleh posing!







>bersama tuan punye rumah: besah (green baju kurung)





> nyampah..sume nk cntrol macho.trend bdk laki SMKAS.




*nt i attach lg more pixs.internet down plk.damn!

No comments: