Saturday, July 25, 2009

.Oh! Please!.


Dari tiga empat hari lepas, aku sudah cuba tarik nafas dalam-dalam.
Kali ni aku betul-betul hilang sabar.


Tenggiling aku masuk bengkel.

Laptop dah mula demam kura-kura.

Telefon tangan sudah mula buat hal gedik semacam.

Line telefon, lagi tak payah cerita. Macam patut kena maki setiap saat.
(kawan aku yang keje kat ***** cakap, diaorang banyak nak cut cost.
so servis terpaksa di hampehkan sedikit, siot aje kan)



Waktu-waktu macam ni semua sekali cari hal.
Macam rancang-rancang aje.
Bikin aku stress yang amat. Dugaan ni, aku fikir.


Baru aku rasa nikmat dunia di tarik semula sedikit.
Sekali-sekala tak apa lah kan?
Ini baru hal DUNIA.

.
.

Terus aku cari painkiller.
Bukan dua biji, tapi setengah jam.
Layan WLIA lah! :P

kah kah kah kah kah kah kah kah kah
Lega.



tengok dulu macamana esok aku nak pegi pejabat talian telefon ke tak. Rasa nak buat kompelin 3 muka surat.




ps: The Husband, sorry untuk jiwa yang stress dan emosi yang melampau emo nya. Sorry darl.




6 comments:

Ries Lee said...

sabo je la kak..
dugaan idop tu..
huhuhu.....

fairuz said...

tido dan terus tido..cara penyelesaian sementara kepada masalah² yang muncul...

SiGedikDariScotland said...

.fairuz.

oo patut lah figure ko jadi macam skg ni apai, no wonder lah :P btw penyelesaian ko akan aku cuba.

SiGedikDariScotland said...

.azrie.

ahah! kamu abg maxis. cepat, saya mau buat kompelin nih :)

Ries Lee said...

ader skali tu manager pernah kate nak bg outstanding pd sape yg dpt settle prob ni..
ni bukan soal cut cost sajer..
ni jugak soal maxis dgn vendor jugak..
vendor pun ader karenah jugak..
keje diorang yg kadang2 asyik pending bley efek servis..

SiGedikDariScotland said...

.azrie.

rasanya semua orang kena masuk kelas etika bekerja lah, baru bukak mata agaknya.