Thursday, July 22, 2010

.RM 18.64.

Aku rasa uneasy sangat sekarang ni. Biasalah masalah perempuan bila datang sebulan sekali. Rasa badan macam tak sihat je.

Bila aku rasa tak selesa, aku cepat nak mengamuk. Lagi-lagi kalau orang buat banyak benda yang menjengkelkan. Tapi time aku period pain ni lah, banyak yang cari pasal dengan aku. Tolong lah faham, susah sangat ke.

Aku tak suka nak marah bila time macam ni, nanti last-last aku jugak yang nangis sendiri. Buruh dowh nangis bila dah tua ni. Nasib baik aku kalau nangis mata tak bengkak sangat.

Lelaki susah nak faham @ buat-buat tak faham @ sengaja tak faham bila perempuan datang bulan. Selalu dipersoalkan, EH KALAU PERIOD JE MESTI NAK PMS KE? MESTI NAK MOODY KE? PMS TU KAN BOLEH CONTROL, SAJE JE LA TU NAK MOODY. Haih T_T

Oh, kalau lah lelaki boleh faham situasi ini. Perasaannya sungguh tidak enak tahu. Kalaulah lelaki tahu yang perempuan bukan suka sangat setiap bulan ada perasaan begini, bukan suka sangat nak marah tak tentu pasal, bukan suka sangat nak membebel. FAHAM KAN.

Apatah lagi macam aku yang telah mengorbankan SGD8.00 untuk membeli ehem ehem (membazir sungguh!) malam tadi. cit.

Benda paling berat, kena kawal emosi dengan mental dan fikiran. Ahh serabut lah.

Bila aku rasa uneasy, aku takde mood. Bila aku takde mood, aku kena tulis belog. Tapi aku masih takde mood. Jadi aku main fesbuk, ah lagi takde mood.

2 comments:

E.d.Y said...

haha...nasib la aku lelaki...

SiGedikDariScotland said...

untung ko, lelaki boleh ego tinggi-tinggi :D