Friday, August 13, 2010

.Dipatuk Ular.

Fuhh! Berpeluh aku bangun tidur masa nak sahur pagi tadi. Tersenyum-senyum pun ada ^_^

AKU MIMPI KENA PATUK ULAR.

Mengikut cakap orang tua-tua dan tafsiran mimpi yang aku baca kat sini, maksudnya:

Dipatuk oleh ular atau dibelitnya. Alamat beroleh isteri, jika perempuan segeranya beroleh suami.

Hah!! Memang betul sangaaaaat tu!

Mau tak senyum sampai telinga kan? Daripada dulu aku nak mimpi kena patuk ular, tapi tak dapat-dapat. Tup tup malam tadi mimpi pulak.hehe. Dibulan Ramadhan, diharapkan petanda baiklah kan.

Amin. Amin. Amin.

Selamat berhujung Minggu!




ps: Hari ini balik rumah. Esok Irwan, bakal bapak dan emak mertua mahu datang rumah. Jadi aku kena masak special :)

4 comments:

E.d.Y said...

hahaha...nasib kene patuk..kalau kene telan dgn ular sawa apa pulak??

SiGedikDariScotland said...

errr yang tu aku tak jumpa pulak maknanya.hehe

melon. said...

tahniah!

SiGedikDariScotland said...

.melon.

terima kasih ;)