Wednesday, October 20, 2010

.Hari Jadi Terkahir sebagai Anak Dara.

Ehe tajuk entri je macam seperti orang bersedih, macam tak gembira langsung menyambut hari lahir terakhir sebagai seorang dara. T_T

Ehhhh ada ke, mana ada, saya gembira apa, awak ni pandai-pandai je serkap jarang saya tak gembira. Saya tak sabar-sabar sangat mahu menamatkan zaman bujang dengan segera, jadi lepas ni tiada lagi persoalan BILA NAK KAHWIN? SUDAH ADA BOYFRIEND KE? dan kalau lagi sadis kalau jodoh lambat datang sampai umur dan sudah lanjut, nanti dapat gelaran ehem ehem paham-paham sendirilah taknak cakap nanti akalau ada yang terasa susah.

Kan hari tu saya cakap tiada sambutan hari lahir di pejabat macam tahun lepas kan?

Rupa-rupanya ada.

Saya tak tahu diaorang semua nak buat kejutan untuk saya. Terharu sangat oke bila masih lagi ada orang menghargai kita tau. Perlu bersyukur bukan semua orang diraikan pada hari lahir mereka kan?

Lebih-lebih lagi diraikan oleh rakan sepejabat, oh tentulah gembira sangat-sangat macam perasaan menang motor dalam peraduan air minuman tongkat ali ;)

Paling terharu atas usaha bos saya (Kak Ita) yang sanggup datang pejabat pagi-pagi untuk hantar kek yang telah ditempah, walhal dia cuti sepatutnya sebab anak dia sakit. terharu gila! -_-'


Inilah kek nya, sedap gila cokelat yang sangat moist okey!

Fuhh fuhhh muka besday girl sedang berusaha keras meniup lilin. Eh ter'enterframe' sekali muka 2nd big boss saya di situ.

Bersama bos pangkat lagi besar.

Terharu sungguh (lagi!) bila dia suruh tunggu seminit, sebab dia tengah on the phone, dia bersungguh mahu nyanyi lagu hari lahir untuk saya juga ;)

Thanks to all my colleagues! You all memang best setiap tahun ;)

Semoga saya sentiasa bahagia, kekal menawan dan disayangi semua orang sentiasa.ehe~

6 comments:

Unknown said...

hehe..bestnye..skrg birthday terakhir sebagai anak dara, mayb tahun depan birthday terakhir sebelum sambut baby pulak..hehehe

.Gha A. said...

tahun depan sebelum besday insyaAllah baby dah kua. Amin! ;)

.nad. said...

hi hi hi..

sangat cute dan sedap lah kek tu.. saya suka..adore sangat dengan tulisan atas kek tu...

btw,saya disable comment..ingat tadek orang nak komen.. :)

.Gha A. said...

.Nadia.

hehe memang sedap sangat kek tu tau. kek cokelat moist, tebal dan menyelerakan ;)

laaa yeke, saya nak komen tak tak boleh.tsk.

Unknown said...

amboi..produktif...haha

.Gha A. said...

.Edy.

Ehe, mestilah :) Amin :)