Monday, January 5, 2009

~Welcome Two O O Nine!~

yay! 2009 was just coming..
what can i said dat ineed to boom up ma energy level to 200%!
hahah i need to whether i like or not or perhaps my body said "berehatlah"..
nope...there are many works to be done..perlu saya listkan di sini bahawa saya perlu lakukan kerja sbg seorg student yg mmg lah amat byk asgmt n coursework + menyiapkan thesis (nape mood x msuk2 nih) + jd RA + jd Tutor + perlu belajar sbjek yg sy jd tutor itu..x pasal2..
but,itu di namakan challenges..i should challenge myself out of myself abilities..
yelah, kalo x xtau sjauh mna kemampuanku ini..

i just hope my 2009 will brings lots of joyful, happiness + success..
pasti! saya akan grad on august ini..insyaAllah..walaupun hakikatnye class tamat may 2009..yay! tp saye still akan stay kt utm ini utk kja2 RA sy..
i pray dat i get d scholarship for further my master degree..amiin..
n hope God still love me n give me extra breath utk saya mencapai impian saye..
i should thanx to all my families + best frenz + YOU for always supporting me..thanx..thanx..
for YOU dat always being with me..thanx a lot..i'll keep d promise what i had promise u..
viva 2009! ;)

No comments: