Friday, November 11, 2011

.Entah.

Aku rasa, macam nak tutup je semua jaringan rangkaian sosial aku. Termasuk blog ni. Entahlah, bukan apa, cuma rasa semakin hari macam semakin bosan untuk berFB, berbelog, rasa excitement untuk menulis dan berkongsi cerita dah hilang, tak macam dulu dah.

Lagipun aku bukan selebriti atau pembelog tegar yang punya ribu-ribu followers. Yang baca pun seketul dua je. Idea pun kadang-kadang dah tandus, sampai tak tahu nak tulis apa. Bila idea dah takde, entri yang terhasil pun membosankan, ye tak.

Mungkin sampai masa untuk aku 'hilang' sekejap dari dunia tulisan maya ni. Untuk rehatkan minda, dan privasikan hidup mana yang patut.

Hmm.


p/s: Tapi aku masih engaged dengan Twitter :) Sila cari aku @NajihahAbas (n_n)

2 comments:

- Ms. Izyan - said...

hm..memang kadang2 sgt malas pon menulis kan...aku pon lame tak aktif sgt FB..
nway, slamat menunggu hari! hehe~

.Gha A. said...

Thank you mummy Izz! saya nervous gila nih -_-'