Thursday, November 3, 2011

.Ole-Ole Dari Jauh.

Hello! Hello! :)

Seronok sangat sebab Irwan dah balik. Alhamdulillah, hari Selasa hari tu dia selamat mendarat di KLIA. Aku check schedule arrival dia, sepatutnya dia landing jam 07:00. So aku pun pukul 06:30 baru terkedek-kedek keluar dari rumah, lepas tu siap singgah Mc'D dulu untuk beli breakfast, then barulah ke KLIA.

Expecting aku, biasanya flight ni akan lewat setengah jam, tak pun paling awal 15 minit lewat. Sekali tu, dalam aku dok pecut 100kmj, dalam kul 06:58 Irwan call. Hah? Takkan dah sampai kot?

Heyyyy dia betul-betul dah sampai lah! Masa tu aku pulak baru nak masuk simpang KLIA. Apa lagi, terus pecut ke 130kmj gak lah dalam pada mengandung ni. Bahaya kan T_T

Rupanya flight dia dah landing pukul 06:35 lagi. Awal lah pulak kan. Tak kisah lah awal ke tak kan, yang penting bila tengok Irwan dah tunggukat gate 6, dan back in one-piece, dah syukur alhamdulillah :)

Untuk isteri dia yang tercinta ni, ada jugaklah dia beli ole-ole sikit. Mari lihat.hehe.

Apakah yang ada dalam beg ini?


jeng--jeng..jeng..

Ada satu kotak yang siap berbalut lagi. Hehe. Tapi aku dah boleh agak apa benda ni.

Tadaaaaaaaaaaa! Bertambah lagi koleksi perfume aku :) Thank you sayang!! :) First time untuk aku experience dengan brand Burberry, tak sure suit tak dengan aku, but the smell quite sportive dan aku agak boleh pakai unisex kot. Oklah kot kalau untuk outdoor activity :)

Dan ini adalah signature cup bagi Argentina. Irwan cakap ada banyak type. yang dibuat dari kaki kuda pun ada. Tapi yang ni dibuat daripada tempurung kelapa.


Souvenir lain, macam biasalah Fridge Magnet memang wajib aku kirim. Dan adalah barang hiasan lain. Kat sana barang mahal. Tahun depan dia pergi lagi, jadi siapa-siapa nak kirim kena kirim dengan duit lah, tak boleh kirim dengan air liur je. Hehehe.

Tapi serius, jersi bola AFA yang original Made in Argentina tu memang cun. tahun depan aku nak suro dia beli untuk Muhammad N pulak! :)

No comments: