Monday, October 31, 2011

.Genap Setahun.

29 Oktober 2010, 10:10pm
.
Syukur Alhamdulillah, genap setahun usia alam rumahtangga aku dengan Irwan. Terasa kejap benar setahun berlalu. Rasa macam baru semalam berdebar-debar menanti diijabkabul. Macam baru semalam bertungkus-lumus membuat persiapan raja sehari. Macam baru semalam pergi honeymoon. Dan semuanya lah, macam baru berlaku semalam.

Setahun yang aku dan Irwan tempuhi dengan penuh adventurous. Setahun yang penuh dengan cabaran, halangan, suka-duka, tangisan, senyuman dan semua segenap perasaan yang terbit.

Dalam setahun inilah, baru mahu kenali identiti, personaliti dan tabiat masing-masing. Bila sudah duduk sebumbung, tidur sekatil, baru tahu diri masing-masing. Dan aku kira itu semua pembelajaran yang sangat menyeronokkan untuk dipelajari :)

Aku bersyukur sangat sangat pada Maha Pencipta, kerana dijodohkan aku dengan orang yang aku sayang dan cinta. Walau ada onak duri dalam hubungan ini, ada ranjau yang berliku, tapi alhamdulillah semua dapat diredahi dengan sejiwa, seia sekata.

Memasuki tahun kedua, hidup aku dan Irwan akan bertukar, dengan kehadiran si kaki kecil ini tidak lama lagi. Semoga ikatan yang kami bina kekal dirahmati dan dipelihara Yang Maha Esa.Amin!

Dan aku berazam, mahu menjadi isteri yang terbaik untuk Irwan dan mummy yang sempurna untuk Muhammad N nanti :)


To you my dearest;
Thanks for all your loves.
I'm very gratitude to God to have a life & soul-partner just like you.
I wish our relationship will be last till the end.
I love you so much!!



p/s: I'm so touched, when seeing Irwan has do lot of changes. Dia dah pandai tulis love words, dedicate love songs :) Sweet!! :)

No comments: