Tuesday, November 30, 2010

.Yeyeah Kawin!!. (Bahagian Dua)

Assalamualaikum.

Ehemm penat tak tunggu sambungan cerita? Minta maaf, bukan sengaja berlengah, tapi tak sempat sangat nak mengupdate. Bila kereta di tow oleh DBKL Jumaat lepas, terus menipiskan semangat untuk bercerita dengan panjang lebar.

Lepas tu pulak, aku pergi berbulan-madu edisi mini ke Tanah Tinggi Cameron (Read: Cameron Highlands)bersama keluarga mertua sekali. Lepas tu pulak sekarang tengah sibuk key-in KPI, itu yang jadi bertambah sibuk. Eleh macam-macam alasan lah, cakap jelah pemalas gila nak taip kan.

Korang dah makan ke? Dah minum air? Wehh apa kena mengena makan dengan minum air pulak, inikan entri kawin. Taklah, takut korang lapar pulak baca entri yang panjang berjela ni. Maklumlah ada tips and trikcs (TRICKS?) yang aku nak bagi dalam entri ni.

Jadi seperti biasa, saya manjakan anda dengan gambar-gambar kahwin edisi terhad dahulu :)

Pastu baru kita stori mori yahhh!
Selepas majlis bersanding, gambar favourite Irwan ni :)

Oh boleh pun Irwan senyum dengan comel dan nampak gigi. Susah nak suruh Irwan senyum tau! ;)

Kawan-kawan yang saya memang sayang! Yang sebelah Irwan berkaftan pink itu cik pengapit saya, Efa dan sebelah saya itu cik Sabarina dan lelaki di kanan sekali adalah buah hati beliau.

Aku tak boleh lompat tinggi sangat, kain tu ketat, kang koyak masalah pulak!

Comel tak khemah i? Cakap comel cepat! ;p Tapi ramai cakap comel. eheh :p


Ecewahh! Malu melihat gambar sendiri yang tidak berapa kurus sewaktu hari perkahwinan. Tapi Irwan kata ok je! ;)

Nampak sangat gembirakan muka selepas SAH menjadi isteri.hehe.


One of my colleagues suka sangat gambar ni. Dia cakap ada macam muka Dynas pelakon tu. Ada ke? Jauh sungguh.hehe.

Cantik kan kening i? Terpaksa cukur sedikit untuk solekan nampak menawan, kan Irwan dah marah T_T tapi cara berhemah.hehe.


Paling favourite Irwan. Dan ramai yang vote COMEL sangat gambar ni. *perasan!*


Aku pulak suka gambar ini. Ini yang aku buat wallpaper desktop kat office aku :)

Badan i macam kembang, malu sikit.hehe.
.
.
Ok yang bawah ni pulak gambar yang ditangkap oleh photographer jemputan. Fyi, ada 3 photographer jemputan (iaitu rakan-rakan OP aku) yang sudi mengambil gambar kitaorang jugak.






ok malas nak letak caption, biarlah gambar itu bercakap sendiri kan.hehe.
.
.
Korang letih tak tengok gambar banyak-banyak? Tak letih? Masalahnya aku letih nak update ni, ngantuk sangat dah ni. next time aku cerita lagi, ok?

Tunggu tau! Tau! :)

4 comments:

amy said...

hahaha gambar2 kau kawin semua cantik2. nice!!

Unknown said...

cantik2 gambar kawen ko

bestnya kawen..esok nak kawen la..haha

.Gha A. said...

.Amy.

thanks babe :)

.Gha A. said...

.Edy.

gatai hang! sambung blajaq dulu :D