Monday, April 6, 2009

.saya harap saya mampu.

kau harus bertindak misteri selepas ini.

:

i'm Fucking sleepy! @_@

aku mau tido kejap lagi. aku dah balik UTM semula.
tadi aku cuci mata, gi Jusco Bukit indah dengan Efa.
lepas tu pegi Pasar Malam Sri Putri.
orang-orang kat situ, tolonglah! scary okey!
terpaksa aku & Efa jadi pelari pecut.
nasib baik pakai kasut bersesuaian.
brader, gua mintak maap, gua harap lu tak ambush kereta gua.
muka lu serius macam... (tak sampai hati mau cakap!)

.
.

tengah orang sebok2 post entri pasal CONFESSION OF SHOPAHOLIC,
aku lupa yang aku dah tengok cita tu jugak. 2nd day after launched!
aku beresolusi, mahu jadi Shopaholic sejati!
Keinsafan aku cuma 2minit aje.
(setelah menonton filem tersebut)
Aku dah start buat wishlist items yang aku nak.

Steve Madden Pumps . Paris Hilton Turqoise-yellow mix Shoulder bag. Aldo Gladiator Heels.

Lagi?ada lagi. tak cukup tu.
Tapi aku takde DUIT. Mana mau gali?
Akan ku usahakan, sikit masa lagi.
.
.

Aku tak payah puasa! Poket aku penuh balik. Nasib baik mak kesian kat aku. hehe~
Tak pasal-pasal aku layan Liverpool malam tadi, apehal lah. Nasib ada Torres.
I've a pillow talk dengan adik bongsu aku. Jarang dapat share feeling macam ni. Rare but nice.
Yang pasti kami mula menyukai "Whose Line Is It Anyway". haha~ *aku suka Ryan!

.
.


hari ini aku perhatikan, fikirkan mengenai:

* rancangan mengagalkan diet - orang2 di persekitaran aku cakap aku tak gemok!
* kenapa kedai Lovely Lace di letak kat tingkat 3 Jusco Bukit Indah?
* Singaporean sengal yang tak reti2 cara masukkan tiket parking yang betul walaupun dah kena sound dengan autopay machine berkali-kali.
* menyesal tak main basketball tadi. (ngantuk punya pasal lah ni!)
* agak2 kakak aku nak tunang bulan berapa?
* patut tak aku buang baju-baju dalam wardrobe aku sekarang?

:

and i'm saying Good Nite here.


zZz ^.^

4 comments:

Betty A. said...

nanti nak tunang aku sound la....

SiGedikDariScotland said...

baiklah..jangan mengejut sudah lah..poning kepalo den nt..haha~

- Ms. Izyan - said...

kat pasar malam tuh nape??

SiGedikDariScotland said...

ada mamat2 psycho yg bagi salam x tentu pasal plus di tambah elemen mengekor dari belakang..tensen~ uhu~