Thursday, December 30, 2010

.Tahun Ini Tahun Harimau.

Tak sia-sia semalam cepat-cepat balik rumah nak tengok AFF Suzuki Cup punya pasal. Semangat nak tengok Indonesia diganyang oleh Malaysia.

Banyak jugak wajah-wajah jelita selebriti Indonesia yang berjaya dishoot oleh cameraman. Tapi aku tak nampak pulak Ariel Peterporn malam tadi.

Agaknya kalau dia datang malam tadi, mau disuruh lari bogel keliling Stadium Gelora Bung Karno. kuikui.

Alhamdulillah. Syukur Malaysia menang. Tahun ini memang Tahun Harimau :)

Alhamdulillah, esok public holiday.

Arggh! Aku kena kerja esok. grr.

4 comments:

SiSagaPutih said...

ariel peterporn dlm jail, mcm mane nak pegi stadium, tgk kat jail je la. hahah

.Najihah A. said...

.Man.

Eh dia dalam jail lagi ke? bukan hari tu dah dibebaskan?

E.d.Y said...

alhamdulillah...malaysia menang..harap2 la prestasi harimau muda akan terus meningkat...

.Najihah A. said...

.Edy.

Harap-harap lepas berjaya tak lupa diri.