Wednesday, February 11, 2009

.diet separuh beta, saya teruskan kegilaan ini.

ahah! lagi kegilaan mencoret datang..
inilah akibatnya kalo lunch depan pc..
konsentrasi merasa makanan separuh sedar..
:
rabu ini,tidak sama dgn yg lepas..
iaitu sewaktu aku kematian semangat dan menjadi bodoh-bodoh bingung..
arini superb! bagaikan malaikat datang memberi semangat dari langit~
psm presentation ok..x sangka aku memberi progress begitu..
dirasakan bagai bertubi-tubi keazaman datang ke dalam hati dan kepala..
iye,hiduplah & matilah engkau utk PSM yg tinggal bape bulan ini aje.
itu statement paling tepat..(tolong jangan salah anggap statement ini ya!)
:
aku lunch ape arini?
sebiji pisang plus semangkuk taufufa plus air laici..
jgn lupa multivits utk kesehatan menyeluruh..
takde byk beza dgn semalam..hee~
mustahil aku boring dgn rutin ini, teruskan.
walaupun mendengar ayat "ko nak watpe diet lg,dh ok dh"
(iye, BMI saya berada pada paras cukup normal dan ideal..
saya akan teruskan program diet sepanjang hayat ini..
it's skinny resolution..mengambil Aizat AF sbagai contoh pertama..'
tunggulah..err,tp agak2 boleh ke turun 8kilo..cesh!angan2 tinggi..
tapi tidaklah aku di tahap gila berdiet minum mapple syrup mcm beyonce!
:
basikal dah sewa..petang ini latihan intensif hari kedua selepas acara berjogging semalam..
zura, mana direction kita?efa, ko bangun, jgn nak melepek kt katil tuh..=P
:
MPG wardrobe settled..thanx to Bets-Meet-Phats as sponsor..ahah!
im going alone, alone coz my 'baby' ada pada mak sedara dia..huu~
babes, enjoy huh~ x sabo..wee~

4 comments:

alifmimyanun said...

kalau bmi dah balance, buat ape nak berdiet.

SiGedikDariScotland said...

hehe
nk kurus lagik..
cm zaman skola dulu..huhu

alifmimyanun said...

*geleng kepale..

SiGedikDariScotland said...

ahahahaha~ :P