Friday, February 6, 2009

.patutkah ku lompat talian?.

yeah,baru buleh update blog ini..
tau jelah bila m'gunakan perkhidmatan FOC,
layanan WIFI tidak memberangsangkan..huh~
(tapi duit penyelenggaraan bayar tiap2 sem..aneh~)

okeh,cita pagi ni..
japgi saya ada kelas English kul10..cam biasa lah..
still belum mandi lg since saya tulis blog ni..ngee~
arini saya nak balik umah..syok,balik lagi!
yg tak syok, utk meninggalkan kamu..aish~

smalam hmpir berlaku perlanggaran fahaman..
ini sume gara2 Celcom yg bodo..masuk air!
tak boleh nak call out..mula2 saya call dia, ingatkan dia tak angkat..
rupa2 nya takde deringan (mujur saya bukan seorang yg putus asa!)
last2 test lg, still boley..t'pksa m'gunakan talian operator lain utk call..
tapi tau jelah, talian kaler merah ni, kreditnya m'buat kita t'cekik..
imagine cakap 9minit dah 5inggit lebey!
patot la ko kaya cepat keling..huh!!

so,it's time for chow! wanna grab somethings from MJ Warehouse sales dis weekend!
c ya..mmuahxS :)

No comments: