Monday, February 23, 2009

.I'm Tagged: "N" series.

Pagi ini, sewaktu WIFI UTM masih berada pada mood terbaiknya, aku check inbox dan terpandang email tipikal friendster: "New Friendster Comment from aMy” dan aku membaca..dia suruh aku baca comment kat blog aku & suruh aku wat tag..aku blurr, tag?aku tanya dia balik kegunaan tag itu..macam bangang kan aku?baru aku tau aku di tagged kan..(padahal ElsaSoraya sudah tagged aku before dis, cuma aku tak reti kegunaannya..takpe sue, japgi gha wat eh..hehe)..ini tag kali kedua, hah amy..ini jawapan aku~ hee :)

Rules: It’s harder than it looks! Copy to your own post, erase my answers, enter yours, and tag some people. Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real . . . nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can’t use your name for the boy/girl name question. Have Fun!!

1. What is your name: Nur Najihah (both is ‘N’ is it)
2. A four Letter Word: Nose (mine & the brand)
3. A boy’s Name: Nazril (saya suka nama ini sgt)
4. A girl’s Name: Nafeesa (suddenly thinked)
5. An occupation: Not Employed (going to be)
6. A color: Navy Blue (kesukaan masa silam)
7. Something you wear: Non-casual attire (arini smart day)
9. A food: Nasi Ayam Penyet (tak aci asik dgr org cite je)
10. Something found in the bathroom: Non-acidic shampoo (asid itu membahayakan!)
11. A place: Nottingham (amat teringin ke sini, bolehkah?)
12. A reason for being late: No reason (any other good words?)
13. Something you shout: Nope! (tidak kepada asap rokok..haih~)
14. A movie title: Nang Nak (walaupun tidak berperasaan seram)
15. Something you drink: Nescafe Ais (effect tidak mengantuk takkan menjadi)
16. A musical group: NafF (Kaulah Hidup dan Matiku)
17. An animal: Naga (thanx kepada si pemikir)
18. A street name: Nangka Street (aku terjemahkan dalam bahasa Inggeris, Lokasi: Taman Maju)
19. A type of car: Nissan Fairlady 370Z (impian.)
20. The title of a song: Never Be Replaced by 1st Ladi (ku bernyanyi sewaktu episod berkasih 1 berkembang)
*aMy : apsal tah aku pon ikut wat kaler2 cam ko..eheh~

soalan-soalan mudah dia atas rupa-rupanya memerlukan aku berusaha 3 kali ganda berbanding menjawab soalan subjek Computational Intelligence..serius beb! boleh diterima kah jawapan aku itu..hee~ oleh yang demikian:

aku tag:

i) Betty Abas

ii) EfaNina

iii) Zura


No comments: