Thursday, February 12, 2009

.the untitled.

Morning:
-bangun awal dr kebiasaan apabila takde class
(marahnye, skg asal kol 830++ je mesti dh t'jaga!)
-bukak laptop, wireless cm hampeh..but akhirnya,dapat!
-cam biasa, check email, fs, fb..ahah, photo comments from a buddy..
(rajen mamat nih m'komen pixs, maceh =p)
-ops, mandi cepat, dah janji nk kua dgn efa & zura..kul1045
-1035 br siap mndi, smpat lagik ke nk makeup?:)
:
Noon:
-start the programme "Pencarian Aksesori ke MPG"..ahah.
-first venue, jusco tmn u..aku beli pe?nail polisher je..
-aku xmo crik pape dh utk MPG, teman mereka saje..ye.
-hrga barang x masuk akal plus design clutch n brooch yg tah pape..x vogue!
-next, gi mydin..aku beli pe?beli chicken soup..hahah~
-next, angsana..zura beli tube,dapat..
-lunch makan mee rebus stulang,rosak diet! tp utk arini je xpe =)
-konon nk gi plaza pelangi, tp kesilapan perjalanan setelah driver amat pening akibat cuaca yg panas tahap suhu membakar sebiji kek m'bawa ke jusco tebrau..
-akhirnya, efa dpt grab 1 clutch..nice, harga pun oke..xla mengarut!
-aku beli pe?beli 'something' for 'someone'..pasti ke aku nk bg dia ni?cam x masuk akal je..
-lupakan, dah beli pun..
-gi class Special Topic: masuk air..aku merekacipta 'kad kawen' utk zura..siap dgn design pelamin n gaun utk memotong kek! gila aku ni,dah xde keje..ahah~
-plan nk jmpa buddy, but cancel..sokay..nxt time babe!
:
Night:
-abes tgk spaQ, lepak bilik dorang..
-ina mtk tolong translate ayat in english..
-alamak! aku lupe ade meeting kul8 sbnrya..dh kna sound, pegi gak la..
-meeting x smpi 5minit,sokay..
-an apple for dinner, cukuplah..
-tatau nk watpe..aku nk tdo jelah..

MPG mood is currently on..xde mood utk benda len, apatah lagi memikirkan psm yg gila tuh~
come on babe, cheers~ everything gonna be smooth..i wish.

No comments: