Tuesday, February 3, 2009

.masa depan bukan macam main polis sentri.

saya kompius adakalanya pabila topik ni dibangkitkan..
oleh siapa?oleh saya..oleh org2 yg saya klasifikasikan penting dalam hidup saya..
kadang2 jadi bodo nak pikir pasal ni..
dulu masa kecik senang la, asal cikgu tanya je mesti jawab "nak jadi doctor"..
sekarang,ia tidak relevan lagi..
apepun, saya kira saya sudah membuat keputusan yg tepat..
saya akan melepaskan peluang buat master walaupun sudah jelas ianya akan di sponsor..
mengapa?hanya saya tau kenapa..
ini tiada paksaan dari mana2 pihak pertama, kedua atau ketiga..
hatta diri saya sekalipun..
tadi masa makan tapau dgn zura & efa, zura gitau dia nak kawen taun depan..
bertunang ujung taun ni?what??cepatnya weh..
saya?jangan tanya saya soalan tu..
saya takde jawapan utk itu..
jangan lah paksa, dah takde boipren cmna nak bertunang..
skrg faham ye :)
tapi saya happy utk zura, bagusla..dia pun dah 23..saya masih 22tahun..hee~
ok,case closed! :P

No comments: