Tuesday, February 3, 2009

.malang itu tidak mungkin dapat di bau.

Semalam..ya,saya perkatakan tentang hal semalam..malu sangat, clumsy bebenor saya nih..huu~

  • Beli air kotak konon nak minum dalam kelas, tapi straw takde..simpan jela air kotak sejuk tuh..cesh!
  • Gi Mc’D drive thru beli Chicken Prosperity (akhirnya!), time selekoh kt flyover bodo tu air tumpah, habis keta saya..yg penting surat claim gaji cam belacan! budus betul!
  • Makan sotong kangkung kat larkin, masa makan bihun tomyam, ayam tiba2 melompat, kena mata kanan, nasib baik xpedih, yg paling bangang, ayam tu t’sgkut kt tudung..malu sangat! (awak buat2 tak nampak jelah ye! :P)
  • Last, wat online job application, after dah goreng ayat (in English) yg baik punya, nak submit je, internet putus..bangang punya WIFI! Lagi bangang saya sebab tak save pun dalam word ke hape ke walaupun dah bertaun-taun wat keje cmtu..huh~


..dah naseb saya..cobaan..sabar jelah..

No comments: