Saturday, February 28, 2009

.I'm Tagged: Pictures ov Me.

Terima Kasih yang Paling Chumel untuk Cik ElsaSoraya yang tidak serik untuk menguji aku dalam melaksanakan tugasan-tugasan mencabar beliau..dan tidak mungkin aku hampakannya..he he~

"The rules are simple. Use Google image to search the answers to the question below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer."

I AM...

gadis kecil yang berpura-pura hidup di alam kedewasaan dengan impian-impiannya yang agak ridikulus! akulah Najihah itu =)


I REALLY WANT TO GO TO...

aku sudah membayangkan momen indah mengayuh gondola bersama si dia, dan semestinya menjinjing beg beli-belah Armani, Laura Biagiotti, Gucci, Krizia, MaxMara, Missoni, Prada, Trussardi, Valentino dan Versace (macam banyak sangat duit aku!) di sekitar San Marco. Pastinya target utama aku ke Fiorella in Campo Santo dan Calle della Mandola Stefa!Kau tunggu aku Italia!


MY FAVOURITE PLACE IS...

kau tahu tahap ketenangan yang aku dapat?abadi.


MY FAVOURITE COLOR IS...

kegilaan aku semakin menjadi-menjadi bagi warna-warna ini, entah mengapa?

MY FAVOURITE FOOD IS...

ini bukan bermakna aku tidak benci Israel, tapi cuba kau lihat slogan itu, kau pasti mengerti maksud aku.

MY FAVOURITE DRINK IS...

sekali lagi, bukan memaksud aku di pihak Israel, aku cuma sukakannya, tak salah kan?

MY SCHOOL IS...

aku tidak pernah sesal menjadi ahli di sini. kawan-kawan aku puak SMKAS batch '99-'03, kita membesar di sini, di dataran itu sambil menyanyi lagu Ilmu Iman Amal.jangan kata kau dah lupa!

MY COLLEGE IS...

"Kerana Tuhan Untuk Manusia" - lain kan motto nya berbanding universitas sedia ada? aku memilih gambar ini kerana ini gambar terbaik yang aku jumpa di Google Search, plus aku sentiasa mengenangkan momen aku menjawab exam di bilik bawah tanah dengan hasil kaki yang pasti hitam-legam.siapa nak jawab?

MY FAVOURITE MOVIE IS...

aku rasa aku berada dalam salah satu kisahnya!betul~

I WAS BORN IN...

Tidak, bukan aku lahir di celah-celah air terjun. tapi aku cuba mengekspresikan sebuah tempat namanya Kota Tinggi, Johor. betul lah kan apa aku buat ni?

I LIVE IN...

sejak umur aku dua tahun setengah kalau tidak salah. kau tahu tempat ini, banyak nya rakyat yang bukan dari sini pada malam minggu. aku rimas~

MY HOBBY IS...

aku seorang Shopping Chick!


FINALLY, I WISH FOR...


sekurus Victoria Beckham

dan


se"fabulous" KLS

2 comments:

You Promise Me Ai said...

yaaay :) interesting tag! thanks thanks thanks :D sue suke bace, ehe!

SiGedikDariScotland said...

he he~ maceh sue :) if su tak tag, tade maknanye gha wat..hehe~

p/s: mmg amat mencabar tau..tak tipu..hehe :P