Friday, August 12, 2011

.Itu Dulu.

Tahu tak? Bila aku sangat ada masa senggang, aku akan baca balik entri-entri lama yang sudah jadi khazanah dalam blog ni?

Lagi-lagi entri sekitar 2009, saat aku dirasuk cinta dengan Irwan, sampai entri sebelum aku kahwin. Rasa manis sangat. Manakan tidak, boleh buat senyum sampai telinga. Ada tu sampai guling-guling berangannya. Kadang-kadang boleh jadi penyembuh gundah.

Ah, itu dulu.

4 comments:

atie lazis said...

masti emosi tgh x stabil kn pegnant2 nih..biasela tu..aku lu salu jer nangis tau..bnde kecik pon jd sensitip giler,seyes!

.Najihah A. said...

tau takpe. agaknya normal kut untuk orang pregnant kan.

eh, samalah, aku pun kuat nangis T_T

atie lazis said...

sbb mood swing tuh..lan kuar mlm sket aku emosi gegiler..siap ckp sok kalo sakit perut nk bsalin cmne..sedangkan bru 6 bln :p

kuat luper pon yek..aku ingt aku sorg je..ko tau,time pegnant je..2 kali aku ilang purse,careless nyer psal..

.Najihah A. said...

Tau takpe! Suka sangat cakap benda tak logik kan, sebenarnya nak mintak perhatian :P

hah? sampai dua kali? aku takde hilang ap2 cuma selalu lupa letak mana.haih~