Tuesday, August 23, 2011

.Terfikir.

Ada satu ketika aku terfikir untuk kembali mempublickan semula blog aku. Yelah, sekurang-kurangnya aku dapat kongsi cerita aku dengan lebih ramai orang, sebab itulah tujuan asalnya aku berblog.

Mungkin masanya belum tiba, sebab aku masih melihat masih wujud lagi faktor-faktor yang buat aku rasa kurang selamat.

Ya, perasaan insecure yang masih menebal. Tepat lagi disebut trauma oleh dengan kejadian lepas. Tak mahu aku pisang berbuah dua tiga kali. Nanti jiwa aku jugak tergadai.

4 comments:

Unknown said...

apa salahnya publickan..usah dikenang cerita lama..hehe

atie lazis said...

wahh..apa yg ko dh lakukan kt header blog ko ni..upgrade yer..cumil..hihi

.Gha A. said...

.Edy.

Tengoklah, tunggu si kaki kecil keluar dulu kot, baru difikirkan :)

.Gha A. said...

.Atie.

Hehe tenkiu! Saja tukar, boring pulak ngadap header yang sama :P